Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2017 16:00 - Приятел момче??!
Автор: bigbitch2002 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2336 Коментари: 1 Гласове:
-1

Последна промяна: 22.02.2017 10:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравейте! Първо малко ще се отклоня от темата, за да се извиня на тези, които засегнах с моята ,,голяма"" грешка, която допуснах от невнимание в миналото си изказване :D. Преди всички да ме нападате нека си спомним, че е нормално да се допускат грешки. Да, знам, че повечето от вас ще си кажат, че тази грешка е елементарна, но нека да я забравим.
Та, да се върнем към темата. Всяка от нас е имала много добър приятел момче, което е било САМО приятел, но останалите са си мислили, че сте нещо повече от приятели. Е, и на мен ми се случи миналата година и беше повече от брутално. С въпросното момче бяхме много близки и си споделяхме всичко. НО (винаги има едно "НО") мои приятелки са забелязали у него нещо повече от приятелски чувства и естествено, когато ми казаха, аз не повярвах, но започвах постепенно да се отдръпвам и ето тук ще кажете, че това не трябваше да го споделям. Напротив. Исках да го споделя, за да ви дам пример как не трябва да се прави. Ето, аз отново се повлиях от хорското мнение. Не трябва да се интересуваме какво мислят хората за нас. Животът е кратък. Забавлявайте се и правете това, което искате и ви кара да се чувствате щастливи!!
Ааа до въпросното момче...сега не сме в много добри отношения, защото той постоянно искаше да излизаме двамата и т.н., ако имах възможност да се върна в миналото и да оправя това не бих се върнала. Трябва да живеем в настоящето с хората, които са до нас и ни подкрепят. 
    И помнете- винаги напред и нагоре!!! ;))))



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. queen2526 - Хм....
03.01.2017 07:23
Мислиш ли че ако поговориш с момчето ще научиш нещо например, че отново може да сте приятели и бих те помолила за съвет как да разбера че приятел ме харесва?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bigbitch2002
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16233
Постинги: 4
Коментари: 18
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930